Nu e orice reclamă, ci e vorba despre reclama de Crăciun din acest an pentru John Lewis. Lanțul de magazine ne-a obișnuit deja ca în fiecare an, în preajma Crăciunului, să lanseze o reclamă virală care să-și emoționeze publicul până la lacrimi.
În acest an, ni se prezintă cum prietenia dintre o fetiță și un dragon care nu-și poate controla entuziasmul (nu e vorba de ceva din „Game of Thrones”, deși…) poate emoționa o lume întreagă, mai ales când are și sloganul: „Arată-le cât de mult îți pasă”.
Micul dragon are un aruncător de flăcări în plămâni și topește chestii prin jur, dar este cât se poate de prietenos și bine intenționat, iar atunci când va învăța să-și pună puterea în folosul comunității, va fi acceptat cu brațele deschise.
Este un scenariu care mizează pe acceptarea celor diferiți și pe lucrurile bune care se pot întâmpla atunci când vezi dincolo de aparențe și stereotipuri – o chestie îndrazneață, având în vedere că Marea Britanie, țara unde se află lanțul de magazine John Lewis, și-a cerut ieșirea din UE, pentru că, în esență, eglezii nu mai doreau imigranți în regatul lor.
Muzica care poate fi auzită pe fundal aparține băieților de la Bastille și este un cover în notă personală după celebra piesă REO Speedwagon, „Can’t Fight This Feeling”.